8.6.2021
On jälleen aika kysyä, mitä asiakkaamme Ahlsellista ajattelevat
Asiakastyytyväisyystutkimuksia on tehty Ahlsellilla vuodesta 2018 säännöllisesti. Tänäkin vuonna toteutamme laajan asiakastyytyväisyyskyselyn. Vastausten avulla pystymme edelleen kehittämään työtämme, jotta voimme vastata asiakkaidemme odotuksiin entistä paremmin.
Torstaina 10.6. lähetämme nettipohjaisen tutkimuskyselyn sattumanvaraisesti valituille asiakkaille kaikilta toimialoilta ja maanlaajuisesti. Kyselyllä selvitämme asiakastyytyväisyytta Ahlsellin eri toimintojen, kuten tilausten käsittelyn, asiakaspalvelun, logistiikan, myynnin ja markkinoinnin osalta. Edellisen kerran toteutimme asiakastyytyväisyystutkimuksen syyskuussa 2020, jolloin asiakastyytyväisyysindeksi (CSI) pysyi korkealla 83 (0-100).
Tutkimuksen toteuttaa tutkimusyritys Ennova osoitteesta "AhlsellSurvey@survey.ahlsell.com" ja se tehdään samanaikaisesti myös Ruotsissa ja Norjassa, joten tuloksia voidaan vertailla pohjoismaisella tasolla. Kerromme tutkimuksen tuloksista syksyllä.
Lisätietoja antaa:
Miila Huttunen, markkinointipäällikkö, miila.huttunen@ahlsell.fi