Tyhjennä lista

Oletko varma, että haluat tyhjentää listan?
Tilausrivit
0

Tyhjennä ostoslista

Sinulla on 0 tilausriviä ostoslistassasi.
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoslistan?

Ostoskori

Jokin meni pieleen hintojen latauksessa. Yritä uudelleen.

Ostoskorisi on tyhjä

Asiakaslehden pääkirjoitus: Investoimme tulevaisuuteen

16.8.2020

Aloittaessani maaliskuun alussa Ahlsell-tiimissä, en vielä täysin kyennyt hahmottamaan minkälainen poikkeuskevät ja -kesä meille kaikille olisi tulossa. Sanomattakin on selvää, että koronakriisin vaikutukset ovat suuret suomalaiseen elinkeinoelämään, niin kuin myös rakentamiseen ja teollisuuspuoleen. Tästä huolimatta elämä jatkuu ja asiakkaisiin, yhteistyökumppaneihin, henkilökuntaan sekä tulevaisuusinvestointeihin panostavilla yrityksillä tulee olemaan valoisa tulevaisuus.

Olenkin ilokseni nähnyt, jo näinkin lyhyen ajan sisällä, kuinka Ahlsellilla asiakasfokus, tiimityö, vastuunkanto ja mutkattomuus antavat loistavat eväät eteenpäin menemiseen. Haluan Ahlsellin keskittyvän jatkossakin toimintaan asiakaskeskeisistä lähtökohdista. Asiakastyytyväisyytemme on keväällä valmistuneen kyselyn perusteella erittäin hyvällä tasolla ja teemme kaikkemme, että se korkealla tasolla pysyykin. Tarjonnan laajentaminen sekä valikoiman ja palveluiden kehittäminen muovautuvat jatkossakin asiakkaiden tarpeiden pohjalta. Asiakaskunnan tuntemus on tällä alalla avainasemassa, enkä malta odottaa, että itsekin pääsisin pian jalkautumaan kentälle – niin asiakkaiden, toimittajien kuin oman henkilökunnankin pariin. Tulen aloittamaan jalkautumisen heti elokuussa, kun hallituksen suosituksetkin sen jo mahdollistavat.

Olen erittäin iloinen myös siitä, että pääsin aloittamaan Ahlsellilla juuri, kun olemme yhdessä kehittämässä uuttaa strategista suunnitelmaa koko Ahlsell-konsernille. Strategian keskiössä tulee olemaan haastavista ajoista huolimatta Ahlsellin kasvutarinan jatkaminen kaikissa Pohjoismaissa. Sitä varten tulemmekin jatkamaan investointeja tulevaisuuteen, muun muassa myymäläverkostomme kehittämiseen, digitaalisuuteen sekä kestävään kehitykseen. 

Myymäläverkostomme tulee olemaan asiakaskohtaamisten keskiössä myös jatkossa, mutta erilaisilla digitaalisilla palveluilla tulemme parantamaan asiakastyytyväisyyttämme. Suuria teollisuusasiakkaitamme tulemme tukemaan entistä tehokkaammilla elektronisen kaupankäynnin keinoilla. Investoimme jatkossakin siihen, että webbikauppamme auttaa löytämään asiakkaamme tarpeita vastaavat tuotteet ja opastaa ostoprosessin eri vaiheissa. Webbikauppamme suuri kasvu on yksi kevään ilonaiheistamme, jota tulee saumattomasti tukemaan myös uusi 24/7-kauppakonseptimme, lue lisää täältä.

Kaikessa tekemisessämme meitä ohjaa kestävä kehitys. Tavoitteenamme on vuoteen 2030 mennessä saada hiilijalanjälkeämme alas 50 %:lla. Tähän teemme jatkossakin isoja panostuksia sekä sisäisissä että ulkoisissa toiminnoissa ja valinnoissa.

Lehden ilmestyessä kesälomakausi alkaa olla jo paketissa ja pääsemme täydellä teholla ja virkistyneinä takaisin yhteistyötämme suunnittelemaan. Toivottavasti sinulla oli rentouttavia yhteisiä lomahetkiä läheistesi kanssa. Tästä on hyvä lähteä yhdessä tekemään loistavaa loppuvuotta!

Yhteistyöterveisin,

Tomi Gardemeister
Toimitusjohtaja, Ahlsell Oy

Asiakaslehti Aidosti Ahlsellilta

Viesti Ahlsellilta

JavaScriptin on oltava käytössä selaimellasi, jotta sivuto toimii oikein. Ota JavaScript käyttöön.