”Tavoitteena ja tarkoituksena on se, että asiakkaan näkökulmasta meidän tuotetietomme olisivat laadukkaita ja että ne vastaisivat haettuja tuotteita”, Ahlsell e-Commerce Manager Ira Sarlin kertoo. Asiakkaalle tärkeintä on, että tuotetieto on oikeellista, ja siinä on tarvittava tietomäärä oleellisista ominaisuuksista.
Webshopissa tuotekorttien ohessa oleva palautelinkki otettiin käyttöön toukokuussa, ja tähän mennessä tuotetietojen laadunparannukseen liittyviä palautteita on asiakkailtamme tullut päivittäin. ”Toivomme näitä lisää, sillä se takaa asiakkaan saaman palvelun laadukkuuden. Toiveenamme on, että asiakas kirjaa mahdollisen korjausehdotuksen aina sellaisen havaitessaan”, Sarlin sanoo.
Miten kirjaan palautteen tuotetiedoista?
Tuotekortilla tuotekuvan alla on linkki, josta aukeaa palautelomake. Lomakkeelle asiakas pääsee kirjaamaan korjaus- ja lisäysehdotuksensa.
”Saamme tiedot tuotteiden teknisistä ominaisuuksista suoraan toimittajiltamme, mutta tuotetiedoista saattaa uupua jotain asiakkaan kannalta tarpeellista tietoa. Ja mitä tarkempi ja laadukkaampi tuotetieto on, sitä paremmin myös hakukone pystyy sen sivuiltamme asiakkaalle hakemaan”, muistuttaa Sarlin.
Klikkaa tuotekortilla näkyvää linkkiä "Anna meille palautetta tuotetietoihin ja -kuviin liittyen".
Kirjaa tuotenumero ja korjaus-/lisäysehdotuksesi sille olevaan kenttään.