Tyhjennä lista

Oletko varma, että haluat tyhjentää listan?
Tilausrivit
0

Tyhjennä ostoslista

Sinulla on 0 tilausriviä ostoslistassasi.
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoslistan?

Ostoskori

Jokin meni pieleen hintojen latauksessa. Yritä uudelleen.

Ostoskorisi on tyhjä

Ahlsell kehittyy tuoteosaajasta laajemman arvoketjun hallitsijaksi

8.8.2019

Monialatukkuna tunnettu Ahlsell kasvattaa tulevaisuudessa asiakkailleen tuottamaansa lisäarvoa automaatio-osaajana. Osana tätä kehitystä Ahsell osti vahvan automaatioalan asian­tuntija­yrityksen PJ Controlin.

”Meillä on teollisuudessa jo hyvät rakenteet ja asiakkaat, joille voimme tuoda entistä suurempaa lisäarvoa nyt myös automaatioratkaisujen toteuttajana ja kokonaisvaltaisempana yhteistyökumppanina. Tekisimme mielellämme yritysostoja myös sähköurakoinnin sekä tele- ja datasegmentin vahvistamiseen”, Ahlsellin sähkötoimialan johtaja Tomi Muurinen taustoittaa.

Pääkaupunkiseudulla parikymmentä vuotta jo toimintaansa harjoittanut PJ Control on automaatioratkaisujen toimittajat ja ratkaisut tunteva asiantuntijayritys. Se on kyennyt kattavan tuote- ja ammattiosaamisensa turvin tarjoamaan monipuolisesti erilaisia palvelutoteutuksia kuten turvakartoituksia, esikokoonpanoa ja modernisointia. PJ Control jatkaa toimintaansa omalla brändillään, mutta osana Ahlsellia se kykenee vastaamaan entistä paremmin asiakaskentästä nouseviin tarpeisiin.

”Omat voimavaramme eivät riittäneet palvelujen tuottamiseen asiakkaiden vaatimilla edellytyksillä, joihin lukeutuvat esimerkiksi sähköiset kauppapaikat ja niiden ERPliitännät. Nyt se on mahdollista Ahlsellin ison ja vahvan koneiston tuella”, PJ Controlia jo perustamassa ollut myyntijohtaja Mikko Pokki valottaa.

Ahlsell, joka on aiemmin tarjonnut asiakkailleen jo palveluvarastoja ja hyllytyspalveluita, on valmis ottamaan yhä suurempaa roolia asiakkaidensa arvoketjusta.

”PJ Controlin osaamisen avulla voimme tarjota entistä laajempia palvelukokonaisuuksia automaation saralla ja sitä kautta ottaa hoitaaksemme asiakkaan liiketoiminnan osia, joita he eivät näe itse järkeväksi tai kannattavaksi hoitaa”, Muurinen lisää. ”Lisäksi mm. teknologiatoimittajat ovat kaivanneet heidän ja loppuasiakkaiden väliin vahvempaa erikoisosaamista.”

Muurinen summaa lopulta sitä, kuinka heidän tuottamansa lisäarvo näkyy yksinkertaisimmillaan asiakkaille. ”Perustukusta saat tavaraa, kun tiedät mitä tarvitset. Me taas haluamme ensin tietää, mitä asiakas haluaa tehdä, jolloin voimme tarjota heille entistä parempia ratkaisuja. Tavoitteenamme on olla asiakastarvelähtöinen osaamiskeskus, mistä asiakas saa laadukkaat tuotteet tarvittavine palveluineen”, Muurinen päättää.

Aidosti Ahlsellilta Asiakaslehti Sähkö

Viesti Ahlsellilta

JavaScriptin on oltava käytössä selaimellasi, jotta sivuto toimii oikein. Ota JavaScript käyttöön.