”Esittelimme Alihankintamessuilla ensi kertaa Ahlsell IISI -palvelukonseptin. Konseptin alle on koottu erilaisia asiakkaidemme liiketoimintaa tukevia ja arkityötä helpottavia palveluja ja palvelukokonaisuuksia”, kertoo teollisuuden toimialajohtaja Timo Peltola. ”Palvelukonseptin ytimenä onkin asiakaslupauksemme ”Ammattilaisen elämä helpommaksi”. Kun ammattilainen voi arjessaan keskittyä olennaiseen, häneltä säästyy aikaa ja vaivaa. Siten yritys on kustannustehokas ja pystyy vastaamaan markkinoiden alati kasvaviin haasteisiin”, Peltola jatkaa.
Messuosastolla työskennellyt teollisuuden putkistojen tuotepäällikkö Auli Liimatainen kehui messujen tunnelmaa. ”Kohtasin paljon sekä asiakkaita että toimittajia. Useimmille Ahlsell oli tuttu, mutta palvelumme olivat heille uusi juttu. Toki palveluja on ollut saatavilla, mutta nyt niistä tulee osa kokonaisuutta tuotteiden kanssa. Palvelujen vaikutus työtehoon ja säästettyihin euroihin on yllättänyt asiakkaamme”, Liimatainen kertoo ja viittaa Helsingin Sanomien artikkeliin, jossa tutkittiin ammattilaisen arkipäivää ja sitä, kuinka paljon aikaa meni esimerkiksi tarvikkeiden ja työkalujen etsimiseen.
Liimatainen on osallistunut Alihankintamessuille jo useana vuonna. ”Tänäkin vuonna asiakaskohtaamisten lisäksi päällimmäisenä jäi mieleen aivan mahtava yhteishenki, joka meidän osastollamme vallitsi. Olemme kaikki samassa veneessä soutamassa samaan suuntaan hyvien tuulien myötäisesti, ja se näkyy tekemisessämme. Tässä porukassa on helppoa tehdä ammattilaisen arjesta helpompaa”, Liimatainen iloitsee.
Kuvassa Ahlsellin teräsmies ja teräsnainen, eli Risto Hoiska ja Auli Liimatainen.
Valikoimakehitystä asiakkaan tarpeet edellä
Ahlsell IISIn palveluvalikoimaa kehitetään koko konsernin laajuudella ja se on osa One Ahlsell -strategiaa. Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja haluamme tuottaa sellaisia palveluita, jotka tekevät työnteosta sujuvampaa, parantaa työtehoa ja työtyytyväisyyttä sekä säästää euroja. Kuulet pian lisää Ahlsell IISI -palveluista!