”Apilla voidaan optimoida asiakkaan tiloissa olevan varaston kokoa tarkemmin, kun tiedämme aina milloin hyllyjä pitää tankata,” kertoo Business Support Manager Marko Hooli Ahlsellilta.
Apin avulla asiakas voi tehdä varastoonsa myös entistä helpommin palautuksia, inventaarion sekä tavaroiden vastaanoton. ”Kuorman saapumisesta tulee ilmoitus asiakkaalle, jolloin toimitus on helppo tarkistaa ja kuitata appiin sekä ilmoittaa mahdollisista puutteista,” Marko kertoo uusista ominaisuuksista.
Applikaation toimintaa on testattu pilottijaksossa kesäkuusta asti useiden asiakkaiden kanssa Suomessa ja sen toiminnasta on tullut positiivista palautetta. Palvelu mahdollistaa myös web-alustalla toimivan varaston käyttäjien hallinnan. Pohjoismaissa on jo yli 40 asiakasta, joilla applikaatio on otettu käyttöön.
Ahlsell Storage -appin voi ladata puhelimeen tai PDA-päätteeseen sekä Google Play että Apple App Storesta.
Kysy lisää apin käyttöönotosta omalta myynnin yhteyshenkilöltäsi!
Teksti: Antti Ratia / Ratia Image Services